δε μίλιον ντόλαρ κουέστιονς


το λοιπον τις προάλλες και δυστυχώς έχει καιρό που το λέω, αλλά δε γαμεις, θα το πω, κατέβηκα για ταξίδι αστραπή στο αθήνα για οικογενειακούς λόγους και μόλις κατεβαίνω από το κτελ στη λιοσίων (βοήθεια, μηπως ξέρετε που είναι η ελληνική πρεσβεία;) και μπάινω ταχίστως σε ταρίφα. έχει και μια κυρία πίσω αλλά δεβαριέσαι σ΄θνηθες φαινόμενο , πάγια πρακτική σε όλες τις ευρωπαικές πρωτεύουσες γαμώ τη βόρεια δανία μου. του λέω που πάω, δεν μου απαντάει, μιλάει στο μπλουτουθ κινητότου(έχετε παρατηρήσει πως οι ταρίφες έχουν πα΄ντα τα καλυτερα γκατζετ κινητής;) και μετά σου λεει δεν έχει δουλειά, είμαστε πολοί, ο κόσμος τα χει μαζί μας(γιατί άραγε). και μιλάει λοιπόν ο τύπος, γύρω στα σαράντα, καθαρός, ευσωμούλης.
-λοιπόν αδερφέ, χθες γαμήθηκα. δεν ξαναππάμε για φαι σε αυτόν. ναι ρε ακόμα δεν έχω χωνέψει απο χθες το βράδυ λέμε
-(…)
-τι δηλαδή; πόσα να έτρωγα αφού πεινούσα. τι δηλαδή 3 τσίμπουγκερ είναι πολλά; και μια πατάτες και μια μπύρα;αλλές φορές στη μπάλη τρώω 3 γυρόνια πατάτες και 2 αμστελ και δεν καταλαβαίνω χριστό.
προφανώς ο συνομιλητής του προσπαθεί να του εξηγήσει πως για να μην καταλαβαίνει χριστό θα πρεπει να αρχίσει να τρώει και χριστιανικά.
-Ασε ρε μεγάλε.
και κλείνει και γυρνάει και σε μένα.
-εσύ ρε μεγάλε που είσαι και τροφαντός, πόσα τρως;(διακριτικότατος ο δικός μου)
-κοίτα άμα πεινάω τρία κατεβαίνουν στο πηγάδι αλλα΄μετα΄και γω κάνω το βόα για κανά 5ώρο.
-μάλιστα.απο που εισαι;
-από βόλο
-έχει πολλους μαλάκες εκει;
για δευτερόλεπτα, τσίφερσον τι του λες τώρα αυτουνού, μου τι λέει, να τονε γαμήσω τώρα ή αργότερα, ή έχει φρικάρει λόγω βροχής και αιμορροιδων που έχουν προκληθεί από τη χρόνια καθίζηση του κώλου του στο αμάξι;
– ε ξέρω γω, όπως παντού
-α, γιατί εδω έχουμε πηξει…
-το βλέπω(δεν το είπα), είχαμε φτάσει στο νεκροταφείο.
-γιατί έρχεσαι στο μαγαζί που δεν κλεινει ποτέ γαμώ την αδικία μου ;
-έ, να πέθανε μια θεία μου
-εύχομαι φίλε μου να μην ξανάρθεις ποτέ για κακό λόγο.(πραγματικά όμως αν τη δούμε ευρωπαίοι, μπορούμε με την πρώτη λιακάδα να τρέχουμε στα νεκροταφεία για πικνικ, για μια ευχάριστη έξοδο με την οικογένεια, αλλά υπάρχει ένα πρόβλημα ρε γαμώτη που έιναι πανελλαδικά τσεκαρισμένο:δεν κάνουν καλό καφε….)

Υ.Γ. ρέημαν χρόνια πολλά, σου αφιερώνω με πολ΄΄η αγάπη το μεγάλο ανυπέρβλητο χιτ της πολυκατοικίας μου, εηντζ γκόνα κράη νωμορ

One comment

Σχολιάστε

