μουνόπανα στη ζούγκλα του ΑΒ


the elastik band – spazz ακούστε το κομμάτι όσο διαβάζετε παρακάτω, έχει σημασία! αν πάλι δεν θέλετε να διαβάσετε το ποστ και να με κάνετε πολυδισεκατομμυριούχο σοκολατούχο ζαχαρούχο με ρούχο, απλά ακούστε το κομμάτι , είναι από τα κουλά….

σαν σύγχρονος ανήρ με φαμίλια, έχω τα αγχη μου. σαν παιδί που ζεί το σήμερα ακούγοντας την μουσική του προχθές, βλάποντας τις ταινίες του χ8ες και του σήμερα, ακούγοντας ποντκαστς με μουσική απο το 50- σήμερα, σερφάροντας στο ιντερνετ για γκαράζ, ψυχοραγώντας στο ημπέη όταν μου παίρνουν τα σινγκλάκια σόνιξ, δουλέυοντας πρωί απόγευμα βράδυ, καμιά φορά το μυαλό κολλάει η σταματάει. αυτό το λέω για να μην παρεξηγηθώ και ληφ8ώ ως πολύ κάφρος.εντάξει λίγο είμαι, δε λέω, άλλωστε όλοι κλάνουμε, ακόμα και κάρλα μπρούνι χέζει.(ε ρε και να μουνα κουράδα).

την τρίτη λοιπόν το πρωί, δουλειά με τρελούς ρυθμούς, πληρωμές, κτηματολόγιο, βρισίδια , τηλέφωνα ημέηλ, καφές τσιγάρο.μέσα σε όλα αυτά, χτυπάει το αμόρε τηλέφωνο και μου παραγγέλνει τα συνήθη από το υπερσουπερντούπερ μάρκετ καθώς θα πηγαίνω σπίτι για φαγητό. παίρνω μπλοκάκι και σημειώνω ενώ ταυτόχρονα μιλάω και με κάποιον που μπούκαρε στο γραφείο. φέτα τσεκ, ψωμί μπαγκέτα τσεκ, μπεσέλ για την χοληστερίνη τσεκ, παξιμάδια τσεκ, σερβιέτες τσεκ(είναι αυτές οιμέρεσ του μήνα). σκίζω την σελίαδ από το μπλοκάκι και φεύγω ως κυνηγημένος στους δρόμους του βόλου καβαλώντας το περήφανο δίτροχο ποδήλατο .ωσονούπω φτάνω στον ναό της κατανάλωσης, αρπάζω καλάθι και αρχίζω τα ψώνια. ξέρω πως τα γυναικολογικά είναι στον επάνω όροφο, δεν ξέρω όμως που ακριβώς είναι τα μουνόπανα, δεν πειράζει , θα ανέβω και θα τα βρω, θα αγχωθούμε τώρα; ανεβαίνω τις σκάλες, που τα είχα δει τα μουνόπανα ρε γαμώτη μου, θα τα βρω, σιγά μουνόπανα είναι.φτάνω στον 1ο όροφο και αρχίζει η αναζήτηση μου για τα μουνόπανα. εδώ μουνόπανα, όχι, εκεί μουνόπανα όχι , που είναι τα μουνόπανα;

μια μεσήλικη πωλήτρια υπάλληλος τσπα εκεί πέρα, με είδε που έψαχνα εναγωνίως και ιδρωμένος(κατουριόμουνα σε ασφυκτικό σημείο), ήρθε κοντά μου όλο ευγένεια και με ρωτάει:

μπορω να σας βοηθήσω;

ψάχνω μουνόπανα…(ναι ρε μαλάκες το είπα, μου ξέφυγε, point of no return, και δεν το κατάλαβα αμέσως….)

η κυρία , που είχε ύφος σαν της είχαν κάνει ηλεκτροσοκ, μου έδειξε τον δίπλα διάδρομο και μου λέει:

εκεί …..

λίγο αργότερα βέβαι κατάλαβα τι είχα πει, αλλα δε γαμείς, αλοτροίωση κλπ.

6 comments

Σχολιάστε

