Αληθiνες ιστοριες πονου Νο 173: Η μουνοτριχα


Me

 

 

Να εισαι ταπεινος, ησυχος και μαζεμενος μου ελεγε η μακαριτισα η γιαγια μου. Και ετσι προσπαθω να ειμαι. Ενα ντροπαλο και συνεσταλμενο ξανθο αγορι. Προπαντων στη νεα μου δουλεια, προσπαθω να περναω οσο το δυνατο πιο απαρατηρητος, ειδικοτερα γιατι εχω πει τις απειρες μπαρουφες για να με παρουν, ακομη ειδικοτερα γιατι ειμαι φιλοξενουμενος σε μια μοντερνα ξενη χωρα και δε θελω να προκαλω με κανενα τροπο.

Με αυτο κατα νου λοιπον, σαβουριαζα το μεσημεριανο μου, μαναχος και χαμηλοβλεπουσος σε μια γωνιτσα. Ξαφνου ερχονται και καθονται στο τραπεζι 8 παλαιουρες μανατζερς, και Γιαπονεζος αφεντικο και μια γυναικα.

Αναπουεκτα αρχιζει κουβεντουλα.

 

 Μανατζερ1: This is Alex (υποκοριστικο του Ροκαβλον..) he is new, he is in my department.

 Me: Hello (χαμηλωφωνα και χαμογελαστα)

 Μανατζερ2: Where are you from?

 Me: From Greece..

 Manager 3: How come you are in Denmark? A woman right? Χα χα ολοι μαζι σε πολυ ευχαριστη και και   φιλικη ατμοσφαιρα.

 Me: xa xa.. Yes, xa xa You know what they say.. (σε αuτο το σημειο εχω την απολυτη προσοχη ολων)

 

 HAIR FROM A PUSSY CAN PULL A BOAT.. Xa xa xa xa…….

.

.

Ησυχια…

.

Και συνεχιζω ακαθεκτος

You know,..from a…(και αρχιζω να δειχνω τη βουβονικη μου περιοχη)…..

….

.

But from woman, sorry ( λεω στην κυρια στα αριστερα μου)…pulls a boat

you know?

.

Σιωπη… τουμπεκι ψιλοκομενη, ολοι πισω στο φαγητο τους, ουτε κιχ..

.

Victory. Γοητευτικοτατος και εντυποσιακοτατος…. Ατσαλακωτος τελειωσα το φαγακι μου και εφυγα κυριος. .. Παλι καλα που δεν αμολησα επικη κλανια φευγοντας να γραψω ιστορια.. Αφησα το στιγμα μου. Τωρα ειμαι η ο ανωμαλος Ελληνας που τραβαει τριχες απο μουνια, η ο γελοιος φαλοκρατης Ελληνας με τη σιχαμερη αισθηση χιουμορ. Ιts a win win situation. Rock n Roll

Σκατα

 

Α ρε γιαγιακα

 

7 comments

  1. nofunkydrummer

    eskises! biazesai na gyriseis pisw mou fainetaai.anyway, gia na diaskedaseis kai na ksexasteis kai na tous to peis ellhnika ayth th fora to trixa apo mouni sernei kai karabi remounia, des opwsdhpote thn tania semi pro h katebase th. no kidding

Σχολιάστε

