για να κανω χατ τρικ και να πέι καλά η εβδομάς update με φωτο κατα απάιτηση του admin


The Monocles – i cant win

to mp3 αυτό το παραθέτω για τον προφανέστατο λόγο .δηλαδή αυτά τα παλικάρια δεν δεχόταν με τίποτα το γεγονός να χαρακτηριστούν λούζερζ. όχι κυριέ μου με΄τίποτα. δεν φταίω εγώ που καίγομαι στο σίδερο, δεν είμαι λούζερ που όταν μενω με το αμάξι δεν σταματάει κανείς, δεν είμαι λούζερ όταν δεν πάω στο σίνιορ προμ επιδή αποικοιμήθθηκα, δεν είμαι λούζερ γιατί δεν μου κάθεται ούτε θυληκή νυχτερίδα, δεν είμαι λούζερ γιατί φορά πατομπούκαλο και έχ αλλεργική αντίδραση στους φακούς επαφής αλλά και στις φακές και στις φακίδες που έχχουν γεμίσει το πρόσωπό μου, δεν είμαι χαμένος επειδή δεν μπορώ να τρέξω , δεν είμαι χαμένος επειδή δεν μπορώ να παίξω, δεν φταίω εγώ, απλά οι μόνοκλς το λένε. δεν μπορώ να νικήσω.ΓΚΕΓΚΕ;

The Monocles

Rayman says: mou pire 12″…

edw plirofories kai ena mikro istoriko

http://www.bobyeazel.com/peterjohnson.htm

10 comments

  1. Chris66

    Tha se peiraze re rayman na allakseis to gamhmeno lay out tou gamoblog ,na einai toulaxiston pio filiko pros ton anagnwsta kai na mhn exei kokkino mayro giati mou thymizei thn gnwsth anekdihghth banta kai thn ellenh filinh.Kai den kanw plaka?

  2. chris66

    Theos o rayman (wraioi,man) ,se eyxaristw proswpika gia thn allagh layout,pragmatika omorfine thn hmera mou,ta vlepw ola pio thetika,ena xamogelo gia th zwh,tha piasw kwlaraki nosokomas shmera.

Σχολιάστε

