για να παει καλα το σουκου και να μη σας παρει ο διαολος


το λοιπόν αδέρφια μου αλήτες πουλιά.Όπω ς είναι καταφανές, πασιφανές και διαφανές, αυτό το ρημάδι το σιντι σας έκανε τρομερή εντύπωση, ως μια νέα ηλεκτρική σκούπα ρούφηξε τη σκέψη σας και την προσοχή σας και δεν μπορείτε να μιλήσετε για τίποτα άλλο. επειδή όμως εγώ και παναθηναϊκός είμαι και καλόπαιδο και κολόπαιδο και γουστάρω γενικά να σας κάνω να γουστάρετε ακόμα και αν δεν είστε άραβας(κοντεύει να παλιώσει αυτό εδώ μέσα), θα σας δώκω αυτό το εμπιθρι για να πάει καλά το σαββατοκύριακό σας ακόμα και αν δεν έχετε τηλεόραση να δείτε χαρδαβέλλα. τώρα ειδικά που το μπλονκ δέχεται αφόρητες πιέσεις από τους δυνητικούς κρατικούς λογοκριτές και μάλλον θα μας κατεβάσουν σύντομα, και ο φουλριβέρμπ εγκατέλειψε λόγω ανελλειμένων υποχρε’ωσεων διαιωνισης του είδους του, ο κρισσιξτισιξ λούφαξε καθώς επιστρέφει στα πατρια για την διαιώνιση της αδερφής του, η ραφφαέλα γαμεί και δέρνει στη δανία, ο αντμιν απλά εχει πολυ΄σοβαρούς λόγους να μην ποστάρει όπως πχ τι χρώμα να βάλω τα ριντό στο σπίτι κλπ, ποις είναι ο μόνος φίλος σου τώρα στις αλλεπάλληλες διακοπές ρεύματος πο θα σηκώσει το σταυρό του μαρτυρίου και θα ποστάρει ανείπωτες μπαρούφες τρώγοντας μπαντγουιντθ(τιλερεμαγαλε) και χρόνο;ε;ΕΓΩ.

η ερώτηση μου λοιπόν για αυτή τη φορά είναι απλή:ποιο το νόημα;απο που κλάνει η μύγα;μασάει η κατσίκα ταραμά;τρεις το λάδι τρεις το ξύδι, πόσο το λαδόξυδο;

επίσης αλλάζοντας νότα(πσσσσσσσ), έχω να σας πω τα εξής:την περασμένη εβδομάς καναδός συνελήφθη στο ντουμπάϊ γιατί στο αεροδρόμιο το sophisticated σύστημα που έχουν για να εντοπίζουν τα ναρκωτικά εντόπισε σπόρια παπαρούνας στο πουκάμισσό του που ειχαν πέσει από το ψωμάκι που είχε φάει με παπαρουνόσπορο και τυ ρίξαν τρία χρόνια φυλάκα του ανθρώπου.Καλά μου λέει η μάνα μου να τινάζομαι καλά αμέσωςμετά το φαϊ.

επίσης το ξέρατε οτί το πιο κοινό μεσαίο όνομα σε κατά συρροή δολοφονους τα τελευταί χρόνια είναι wayne? (στην ελλάδα είναι σίφης)

γεια σας και να περνάτε καλά.εγώ αν όλα πάνε καλά πάω σόνιξ και σας γράφω …..

Ένα σχόλιο

Σχολιάστε