Ο παράξενος Κινέζος


02pole02ming.jpg

Εχθές εκεί που καθόμανε και λιαζόμανε μονάχος αγέρωχος σαν αητός, έξω από το μαγαζί και χάζευα τον κόσμο που πέρναγε, κοντοστέκεται κινεζόφατσα και με άπταιστα ελληνικά με ρωτάει:

-Ρε φίλε, ξέρεις ποιος νοικιάζει το μαγαζί απέναντι;(γιατί το μαγαζί απέναντι νοικιάζεται)

Του δείχνω την ταμπέλα και ένα αριθμό κινητού

-Αυτό είναι το κινητό του μεσίτη;

-Ναι

-Να τον παρω τηλέφωνο στο κινητό του ή θα ενοχληθεί;

-Και δεν τον παίρνεις; τι με νοιάζει εμένα ρε φίλε;

-Να, μήπως τον πειράζει που είμαι ΚΙΝΕΖΟΣ;(?)σε άπταιστα ελληνικά επαναλαμβάνω)

-Δε νομίζω…

Ο τυπάκος παίρνει το νούμερο στο κινητό του, και αρχίζει συνομιλία. Συνοπτικά κλέινει ραντεβού στο φτερό (αμέσως δηλαδή) με τον μεσίτη και τον περιμένει έξω από το δικό μου μαγαζί. Γυρνάει προς το μέρος μου χαμογελαστός και μου λέει:

-Ερχεται

-Σταρχίδια μου(αυτό δεν το είπα καθότι ευγενής από όνομα, καταγωγή και αίμα, αλλά το σκέφτηκα). Αντ’ απάντησης τράβηξα άλλη μια τζούρα από το στριφτό μου σιγαρέττο και περίμενα να δω τι σκατά συνεννόηση θα κάνανε με τον μεσίτη. Όχι πολύ μετά, νασου και ο μεσίτης κουνάμενος συνάμενος, κλάσικ δεξιόφατσα με τίμπερλαντ, πέτσινο και γαλάζιο πουκάμισο.

Κ: Γεια σας κύριε μεσίτη(δεν χρησιμοποιώ το όνομα για λόγους πνευματικής ιδιοκτησίας)

Μ: Γεια σας.Λοιπόν πριν δούμε το κτίριο θέλετε να ρωτήσετε κάτι;

Κ: Πόσο πάει το μήνα;

Μ: 6500€.

Κ: Σαν πολλά δεν είναι για μαγαζί με ρούχα;

Μ: Τόσα ζητάει ο ιδιοκτήτης, τόσα λέω, δεν είναι δικό μου το μαγαζί ρε φίλε

Κ: Και μου ζητάει τόσο ενοίκιο επειδή είμαι κινέζος;

Μ: … (ο μεσίτης έμεινε μαλάκας όπως και γω άλλωστε)

Ο Κ συνεχίζει: Και δηλαδή μόλις κλέισαμε το τηλέφωνο πήρες τηλέφωνο τον ιδιοκτήτη, του έιπες πως το μαγαζί το θέλει κινέζος και εκείνος σου είπε να ζητήσεις τόσα επειδή είμαι κινέζος.σας ξέρω εγώ εσάς ους ελληνες τι κολορατσιστές είστε και μην νομίζεις σε ξέρω εσένα σε βλέπω να ψήφισες καρατζαφέρη…

Μ: …τι είναι αυτά που λέτε κύριέ μου;

Κ: (σε άπταιστα πάντα ελληνικά) κερία και λιβάνια ρε συ. Σα δε ντρέπερστε λέω γω. Θα έπρεπε να φωνάξω την αστυνομία και το δικηγόρο μου για ρατσισμό αλλά δεν το κάνω γιατί είμαι καλός κινέζος.

(ο μεσίτης φορτώνει): Σε παρακαλώ να μου μιλάς όπως σου μιλάω

Κ: τι δηλαδή, ρατσιστικά;(?)

(ο μεσίτης φορτώνει , παίρνει βαθιά ανάσα και ξεφορτώνει): Δε νομίζω πως υπάρχει λόγος να συνεχίσουμε άλλο, σας ενδιαφέρει κύριε μου το οίκημα προς 6500€ το μήνα ναι η όχι; Έχω και δουλειές ξέρετε…

Κ: Σε μένα ρε θα πεις για δουλειά που ήρθα από την κίνα και πάτησα τον κώλο μου κάτω στη δουλειά και έμαθα και ελληνικά γιατί που να βρεις άνθρωπο στην ελλάδα να μιλάει κινέζικα; Και δεν φτάνει μόνο αυτό, στη δουλειά έσπασα πριν 1 χρόνο το πόδι μου και δεν μπορώ πια να εξασκούμαι στο καράτε. Άσε που δεν μου δώσαν άδεια και επιδόματα και τρέχα κινέζε στο ΙΚΑ.

Ο μεσίτης μην μπορώντας να αντιδράσει, σηκώνεται και φεύγει. Ο κινέζος τον βρίζει και ο μεσίτης δεν απαντάει. Όλα σε άπταιστα ελληνικά πάντα. Ο κόσμος μαζεύεται. Ο κινέζος τότε αναφωνεί: Άντε ρε τράβα να βράσεις κανα ρύζι!!!!!! (προφaνώς πρόκειται για μετάφραση φαιδρότατης κινέζικης βρισιάς, ξέρω γω!)

Και τότε το λαϊκό παλικάρι που είναι στημένο δίπλα του, οικοδόμος κατά πως καταδείκνευε η λερωμένη από ασβέστες φορεσιά του, σκάει μπουφλα στον κινέζο και του λεει δε βγάζεις το σκασμό μεσημεριάτικα μαλακομπούκωμα του ελέους μην φας και άλλες; Άι σιχτιρ πια κολομαφιόζοι του κερατά που πλένετε όλα τα χρήματα από τις ηρωίνες στα μαγαζία με τα κολορούχα σας (άμα ο τύπος βάλει για πρωθυπουργός τον ψηφίζουν όλοι οι του ΛΑΟΣ λέμε sans voir)

Ο κινέζος κλαίει, και φεύγοντας με σκυφτό το κεφάλι και ΠΑΝΤΑ σε άπταιστα ελληνικά:

Και μου το είπε η μάνα μου, να μη λέω μαλακίες, το ξύλο είναι το ίδιο παντού, και στην κίνα και εδώ…

βγάλτε τα συμπεράσματά σας

(Σ.τ.Σ) βαθμός υπερβολής :0! (με εξαίρεση το σημείο καράτε)

18 comments

  1. Rayman

    καλά ρε μαλάκα κι αυτός ο Βουδιστής (η Κομφουκιανιστήγς) δεν ντράπηκε να κυκλοφοράει καρτάλη με Γαλλίας με τη πορτοκαλία τη ρόμπα πάνω σε πέτρινα ξυλοπόδαρα; ο γελοίος…

  2. Chris66

    Re malaka,Rayman,edw ektyllixthike istoria pou 30 xronia na kathesai sth kartalh h akoma akoma sth Stadiou den thn petyxaineis kai sy kshgiesai asteiwdws?

    Drummer,meta p ayto ti douleia skefesai na kaneis?Den irthe h wra na anoikseis ta ftera sou pros to dromo ths eksereynhshs twn ethnwn (h kati allo paremferes)?

  3. Chris66

    O Drummer einai gamato atomo me gamata post,anedaxtos kai aneksarthtos.Mexri prosfata nonize OHE shmaine Omilos Hxomonwsews Enydreiwn.

    Gnhsios parathrhths,typos paraliakos alla me sxetika ofthalmofanes problhma.
    Kathe vdomada thymatai mia banta apo Tuscon kai anarwtietai akrivws to idio erwthma:
    Giati to garage den einai stis kardies olwn?
    Mhpws den exw kanei kala th douleia mou?As kanw kana post loipon…

  4. nofunkydrummer

    σας ευχαριστώ για τα καλά σας λόγια και ανταποδίδω προς όλους.ο έκο έλειπε γιατί ήταν μεσημέρι, δεν αγαπάει τη δουλειά του όσο πρέπει…ο κινέζος είναι μια μορφή που έμεινε στο μυαλό μου ώς και πιθανός κατάσκοπος,τόσο καλά ελληνικά μιλάει λέμε.με τη μπουφλα δε συμφωνω αλλά σε κάθε περίπτωση, καλύτερα ο κινέζος παρά εμείς. την άλλη φορά λοιπόν που θα δείτε κινέζο, σκεφτείτε διαφορετικά, κάντε το και για τον κινέζο, ξέρω πως θα το κάνετε και για τον μεσίτη.ΟΗΕ δεν είναι ρε Οργανισμός Ηλεκτρολόγων Ελλάδος;λάρυγγα πάρε τη ντανελέκτρο και έλα να τζαμάρουμε.μιζιρλού άμα είσαι βόλο μάστα και φύγε, hope has forsaken this place….

Σχολιάστε

