κωλοδίαιτα…(εμπιθριδεν φορτωσα, δεν προλαβα)


κωλάρα?

Διφορούμενο το σημερινό ποστ. Δηλαδή: Πως να αδυνατίσετε χάρις στα οπίσθια, αλλά και πως να αδυνατίσετε τα οπίσθιά σας ώστε να μην έχουν μπιμπίκια και να είναι σέξυ στην παραλία, ακόμα και τα αντρικά, άσχετα με τις ποσότητες σουφρότριχας.

Το λοιπόν….αυτές τις μέρες μήνες, τρέχω στην αγορά της μικρής πικρής επαρχιακής μου πόλης μοιράζοντας διαφημηστικό υλικό και περπατώ πολύ, καθώς το περήφανο άτι μου ήταν μέχρι πρότινος για επισκευή… Αυτό που παρατήρησα με την παρτη μου, είναι πως από το πολύ τρέξιμο έπεσε η μπυροκοιλιά(λίγο μην φανταστείτε και τίποτα θεαματικό και το παντελόνι ψιλοφάρδυνε. Σκέφτηκα λοιπόν σε τι οφείλεται αυτό και πως το έκανα με διασκεδαστικό τρόπο χωρίς να στερηθώ το αγαπητό τζανκ φουντ τίγκα στις κακές στερόλες και μάλιστα τρώγοντας μόνο βράδυ. Weight watchers τρέμετε, gilli diet ήρθε το τέλος σου, τώρα πια αδυνάτισμα με ιερό σκοπό, διασκέδαση, κάργα διαστροφή και με γερά ούλα που σημαίνει και γερά δόντια.

Ο τρόπος αγαπητοί μπούληδες είναι απλός και εύκολος.βγαίνετε πρωί από το σπίτι σας και πάτε στον πιο εμπορικό δρόμο της πόλης σας. Αν μένετε Αθήνα και δεν είστε κέντρο και αποφασίσετε να πάρετε το κόλπο μαρούσι – ερμού με τα πόδια θα δείτε θεαματικά αποτελέσματα σε χρόνο μηδέν αλλά μπορεί και να ανεβάσετε τις Ν.Φ.Δ. σε επικίνδυνα όρια. Πάτε λοιπόν στον πεζόδρομο ερμού, και διαλέγετε έναν κώλο σαν και αυτό της φωτο και τον ακολουθείτε. Το θαύμα είναι πως αυτοί οι κώλοι πάνε πάντα με τσίτα τα γκάζια όσο πρωί κι αν είναι. Τον ακολουθείτε όσο μπορείτε. Άλλωστε τι καλύτερο από ένα ολοστρόγγυλο ροδακινόκωλο πρωινιάτικα; Στην αρχή είναι μοιραίο να σας ξεφύγει αλλά μην πτοείστε, πάρτε ένα άλλο φαλάγγι. Αλλάξτε κατευθύνσεις απότομα σαν τα πουλιά αν βρείτε κάτι καλύτερο από αυτόν που ακολουθείτε, θα ανεβάσετε έτσι και τα ριφλέξ σας και θα κατεβάσετε το δείκτη κιλών σας και λίπους. Αποφύγετε αυτούς που ανεβαίνουν σε ποδήλατα ή μηχανάκια, υπάρχει κίνδυνος να πάθετε έμφραγμα. Πιστέψτε με, η ποσότης και η ποιότης ποικίλει, αυτό άλλωστε έιναι γνωστό τοις πάσι, αν όμως είστε σε χάλια φυσική κατάσταση λόγω ξενυχτιών, τζανκ φουντ, τσιγάρων φουγάρων ποτών κλπ, καλό είναι να αρχίσετε με μέτριους κώλους και όσο ανεβαίνει το ηθικό και η φυσική σας κατάσταση να πηγαίνετε για όλο και καλύτερα μαγουλάκια, μέχρι να φτάσετε σε αυτά που αψηφούν τη βαρύτητα, σε αυτό το επίπεδο κάνετε τζόκινγκ χωρίς να το καταλάβετε. Αν βέβαια συνεχίζετε να περιοδρομιάζετε το βράδυ μπορεί να έχετε καούρες, αλλά το πρωινό κωλοκυνήγι σας δίνει ένα σκοπό για να πέφτετε το βράδυ με κάτι ελαφρύ στο στομάχι, π.χ. μια παταούγκα (πεινίρλί με πατάτες και ουγγαρέζα) και όχι δύο. Σε ακραίες περιπτώσεις διαστροφής, όπως ακολουθείτε τον κώλο μπορείτε να προσποιηθείτε ότι σας πέφτει κάτι με σκοπό να μυρίσετε και κανα κωλί κάνοντας και βαθύ κάθισμα, γυμνάζοντας έτσι ακόμα περισσότερους μυς αλλά σας εφιστώ την προσοχή: αν δεν είστε ήδη μάστερ σε κάτι τέτοιο, μην το επιχειρείτε, κινδυνεύετε με λυντσάρισμα λιθοβολισμό και πισσοπουπουλάρισμα(αν και μερικοί μπορεί να το βρούν ευχάριστο). Και προσέξτε. Δεν σας λέω να το κάνετε αυτό το πράμα για 5 χρόνια με σκοπό να χάσετε 432 γραμμάρια, σε μια βδομαδούλα το πολύ ο σκεμπές μειώνεται.

άλλα οφέλη αυτής της επαναστατικής μεθόδου είναι ότι δεν θα χρειαστείτε ποτέ ξανά να πάτε στο βίντεο κλαμπ και να κλείσετε το ματάκι για τσόντα, γιατί θα έχετε συσσωρευμένο υλικό για απανωτούς αυνανισμούς για αρκετό καιρό, αν κάνετε τις ασκήσεις σας καθημερινά και σωστά. Και επίσης διασκεδάστε το με παραλλαγές: δευτέρα ας πούμε ακολουθείστε μόνο ότι φοράει στενό τζιν. Τρίτη 40αρες σφιχτές αλλά ζουμερές. Τετάρτη μίνι με μπότες. Πέμπτη ταγεράκια (ίσως χρειαστεί να πάτε σε περιοχή με τράπεζες αλλά μπρος στα κάλλη τι είναι ό πόνος, μπορείτε να το κάνετε και προς το τέλος του μήνα που όλοι σκάνε μύτη στις τράπεζες για τον α ή β λόγο) παρασκευή κώλος με καλή φάτσα. Σάββατο κάντε ένα δώρο στον εαυτό σας. Διαλέχτε τι σας αρέσει πραγματικά και βουρ στον πατσά για να πέσουν οι πατσές. Κυριακή οι περιοσσότερες δίατες συνιστούν ξεκούραση δίνουν ρεπό και σας αφήνουν να λασκάρετε λίγο. Όχι όμως η δικιά μας. Μπορείτε να αθλείστε για ώρες στην παραλία, δεν θα σας πέσει και πλάκωμα… Εννοείται πως το καλοκαίρι ενδείκνυται για να αρχίσετε, αλλά και τώρα καλά είναι, δε γαμεις….

Καλή επιτυχία

Υ.Γ.επόμενο ποστ:πως μια μασχάλη με οδήγησε σε 36 συνεχόμενους οργασμούς και απώλεια 2 kg.

2 comments

  1. chris66

    Skepsou ama gamhseis kiolas khnhgwntas kana kwlaraki ti kilo exei na pesei.
    sinithws o trpos einai,parapatas..wx sygnwmh…aaaiii…lygm…sygnwmh despoinis…tipota eyxaristw,ayto eixe na mou symvei apo ta forobixtika nomosxedia tou 89,kyrie…

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s