Animal Man + 2 mp3 αμαν παναγια μου


kfhaightashbury.jpg

Ειμαι ΑΣΧΗΜΟΣ. ΒΡΙΩΜΙΑΡΗΣ, ΓΛΥΩΔΗΣ, ΥΠΟΥΛΟΣ, ΥΠΟΧΘΟΝΙΟΣ, ΑΙΣΧΡΟΣ.

ΑΑΑΕΕΓΓΓΓΧΧ

ΘΑ ΣΕ ΣΚΟΤΩΣΩ!!

ΕΙΜΑΙ ΓΟΥΡΟΥΝΙ. ΟΙΝΚ ΟΙΝΚ.

ΕΙΜΑΙ Ο ΔΙΑΒΟΛΟΣ.  

ΕΙΜΑΙ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΖΩΟ  ΑΑΑΑΡΓΓΓΚΚΧΧ.

ΕΙΜΑΙ Ο KIM FOWLEY . Ειμαι γνωστος μουρλαρας των 60ς. Ειμαι και τρελος πανκης και εχω βγαλει και μερικα καυλαδερα ΓΚΑΡΑΖ κομματια, που γαμανε και δερνουν, τα οποια ειναι παντελως αγνωστα μαλακα μουσικακια. Ειμαι Θεος αλλα δε με ξερει κανεις. Σκατα. Ασε τα pebbles no234 και τα new england moddy farty και τις φιλανδικες εθνικ (φλοοορε) και ξεστραβωσου

Kim Fowley – Animal man :  http://www.box.net/shared/tjf4ntyxhq

                                     και      http://www.box.net/shared/e5ymd78qvr

Τhanx doc

14 comments

  1. nofunkydrummer

    ayton den ton gamousa.twra ayto to kommati pou kollaei sto garage?rockoura tou kerata nai de lew, stixoi provocative alla mhn ksexnas pws pitsirikades apo ta pebbles exoun pei to 8ryliko lets do 69, come on stick it in, oi caravels exoun tragoudhsei th malakia me to self service, oi larry and the blue notes anoiksan to dromo gia tous apantaxou sex deviants me to night of the sadist kai fysika oi sonics me to hustler.to prog rock hr8e poly meta, entexno, azexno kai xwris idrwta.mono drugs.enepneyse kai tis drug queens isws?

  2. chris66

    Gamiontai oi anagnwstes aytou tou blog apo gwlo.

    eytyxws pou to pe o larry,papara drummer kai den to eipe o Kim fowley re
    adiarikte ymena.Den einai garage e?
    tote giati sto boutso to akoume,re gamwth?

    Oso gia sena Eko,ena exw na pw.Travis

Σχολιάστε

