Bloodbath in Μωριας – solution Rockavlon


dead_chicken.jpg

Ροκαβλον, ο φοβος και ο τρομος της πανιδας.

Αιμοδιψης μηχανοβιος σκορπαει το τρομο στο διαβα του. 

Κι ομως με εχουν παρεξηγησει. Δεν ηθελα να πειραξω κανενα ζωακι. Ηταν η κακια η ωρα, ενα μακαβριο παιχνιδι της τυχης που παιχτηκε εις βαρος αυτης της κοτας

Ξαφνου λοιπον κανα δυο στροφες μετα το χωριο Ψωφιδα Κορινθιας η μοιρα εσμπροξε αυτο το ατυχο κοτοπουλο στις ροδες τις μηχανης μου. Προσπαθησα να φρεναρω αλλα ματαια, το πατησα και με τις δυο ροδες. Τρομαγμενος σταματαω να δω τι ειχε γινει. Τι σπαρακτικο θεαμα παναϊά μου… Ενας τραγικος χορος της επιβιωσης, μια μονομαχια της μονακριβης ζωης με το χαροντα. Το καημενο το πουλερικο σπαρταρουσε και χτυπιοταν για πολυ ωρα στη ματωμενη ασφαλτο, παλευοντας να κρατηθει στη ζωη, βγαζοντας σπαρακτικα κακαρισματα αγωνιας. Τελικα το μοιραιο επηλθε.   Αποκοσμη σιωπη… Κι εγω εκει να κοιταζω, τραγικη φιγουρα, αποσβολομενος αμηχανος και σοκαρισμενος. . Ωιμε, τι εκανα, τη οδυνη προξενησα. γιατι?..

Γρηγορα γρηγορα καβαλαω και φευγω, αφηνοντας εκει στη ζεστη ασφαλτο το αψυχο κουφαρι του θυματος μου. Σθντετριμενος, με ενα κομπο στο λαιμο και ματια βουρκομενα χανομαι στις σκεψεις μου. Ωστε ετσι ειναι να παιρνεις μια ζωη? Απου που να ηταν το ατυχο κοτοπουλακι? Πια η διαδρομη της ζωης του? Θα το περιμαινουν ματαια οι φιλοι του στο κοτετσι σημερα..Να εχει γνωρισει τη χαρα του ερωτα? Να εχει παει με κοκορα? Επρεπε να το ειχα θαψει? Να το ειχα παρει μαζι για σουπιτσα? Σακουλα εχω?

Ολα αυτα στρφογυριζαν στο μυαλο μου οταν ξαφνικα ενα δυνατο μπαααμ στο κρανος μου με τρανταζει και παραλιγο να με ριξει. Τι σκατα, πιος πεταει πετρες, η μπαλες μπιλιαρδου? Για πεντε δευτερολεπτα ψαχνομαι δεξια αριστερα να καταλαβω, μεχρι που κοιταω προς τα κατω. Εκει στα ποδια μου στο τεπιζοτο ενα μικρο πουλακι… Νο φακιν γουεϊ. Αντε παλυ  Το καημενο το πιτσουνι στουκαρε στο κρανος μου και εμεινε σεκο.  Αντε φιλε, πηγαινε κι εσυ να βρεις τη κοτα..

Σταματαω, το πεταω σε μια πλαγια, λεω πεντε λογια και συνεχιζω. Σιγομουρμουριζοντας το dust in the wind παω με 5-10 χαω, οντας πεπισμενος οτι το επομενο θυμα μου περιμενει στην επομενη στροφη και στη καλυτερη θα ειναι ο ταιλευταιος σπανιος αρσενικος γυπαετος της Ελλαδας, η στη χειροτερη καμια αρκουδα οποτες τη κανουμε μαζι παρεϊτσα…

Ευτυχως εφτασα Αθηνα σωος και με ΜΟΝΟ δυο θυματα στο ενεργητικο μου, ουτε κανονακι δε παιρνω.. Λεω να παω προς Φινλανδια μερια, ακουσα οτι εχουν προβλημα με τον υπερπληθησμο ταρανδων. Solution Rokavlon.

Συγνωμη

Και ενα τραγουδακι, αποχεραιτηστηριο ασμα στους δυο στερνους φιλους, ας τους ονομασουμε Bonnie Parker και Clyde Barrow,  λυπησαρικο και πιασαρικο, απο τη Μπριζιτ Μπαρντο που ειναι και φιλοζωη και τρελη.

http://www.box.net/shared/svm8i0950q

Αγαπαω παραφορα το σκυλο μου

8 comments

  1. Pathr Theodwros

    Rockavlon,o anthrwpos pou den antexei na vlepei anthrwpous kai zwa na ypoferoun…

    Epishs eidiko tmhma adikoxamenhs panidas exei dhmiourghthei ston Adh eks aitias sou re.Edw mia pas Larisa me to amaksi kai o plithismos nyfitsas kai kounaviou ksanametrietai …ta ksexasame ayta re Dhmo Starenie?

Σχολιάστε

