Ο Borat και ενα ψαρι που το λεγαν ΟΥΑΝΤΑ!!


borat.jpgborat3.jpgborat_l.jpg

Μερικα σχολια στο Αθηνοραμα (όλα τα σόλια των users του Αθηνόραμα.τζρ εδώ):

2,5 ΑΣΤΕΡΑΚΙΑ ΑΥΤΟ ΚΑΙ Η ΤΑΙΝΙΑ 5 ΛΕΠΤΑ ΑΚΟΜΑ 1 ΑΣΤΕΡΑΚΙ;;;;;; ΧΑΜΕΝΟΣ ΧΡΟΝΟΣ ΚΑΙ ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ ΣΤΗΝ ΑΙΘΟΥΣΑ ΜΕΤΑ ΒΙΑΣ ΓΕΛΟΥΣΑΝ.

 

 

apo tis xeiroteres tainies pou mporei na dei kaneis, enetelws kyniki me geloio xioumor, ratsistiki oso den paei allo kai aidiastiki. Otan kapoios prospa8ei na se kanei na gelaseis me tetoies blakeies paei na pei pws exei apotyxei

 

 

 

τι να πω ?αν αυτο λεγεται τεχνη ?
Θα ελεγα …… καλως την σούπα
δυστυχως εχασα το χρονο μου μεσα στην κίνηση για να δω τον κ Βοrat εστω και για λίγο

 

 

 

Η ΧΕΙΡΟΤΕΡΗ ΤΑΙΝΙΑ ΠΟΥ ΕΧΩ ΔΕΙ ΠΟΤΕ!!ΛΥΠΑΜΑΙ ΠΟΥ ΘΑ ΤΟ ΠΩ ΑΛΛΑ ΣΕ ΟΠΟΙΟΝ ΑΡΕΣΕΙ ΑΥΤΗ Η ΠΑΤΑΤΑ ΕΙΝΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΗΛΙΘΙΟΣ! ΚΑΙ ΦΑΝΤΑΣΟΥ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΚΑΙ Η ΠΙΟ ΚΟΥΛΤΟΥΡΙΑΡΑ. ΛΥΠΗΘΗΚΑ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΜΟΥ. ΤΕΤΟΙΑ ΕΡΑΣΙΤΕΧΝΙΚΗ ΤΑΙΝΙΑ ΟΥΤΕ ΕΓΩ ΔΕ ΘΑ ΕΚΑΝΑ.

 

 

 

ligotero apo to tetragonaki den exei?

APARADEKTH!!!!!!!!KAFRIKH!!!!!!!!SIXAMERH!!!!!!!!!!!!!apla ELEEINH!!!!!!!!11

 

 

Απίστευτη ηλιθιότητα. Η ταινία κάνει τον Σεφερλή να μοιάζει . . . . Όρσον Ουέλς ! Απορώ γιατί υποτίθεται ότι θα έπρεπε να γελάσει κανείς με την απίστευτη αυτήν συρραφή χοντράδων.

 

και: ….

 

 

 

Δεν μου άρεσε καθόλου. Είχε κάποιες στιγμές και σκηνές αστείες, αλλά το μεγαλύτερο μέρος της «ταινίας» ήταν ενα χιούμορ …… τι να πώ…. Γούστα είν’ αυτά. Εμένα μου αρέσουν κομμωδίες όπως το Ψάρι που το έλεγαν Ουάντα.

 

 

 

7 comments

  1. Rayman

    Θέλω να εκφράσω τον αποτροπιασμό μου από αυτό εδώ το βήμα…
    είναι γνωστός αυτός ο ρατσισμός που αποπνέουν αυτού του είδους οι ταινίες. Καλύτερα να μην ασχολούμαστε άλλο. και στο κάτω κάτω ποιος είναι αυτός που θα τολμήσει να κάνει ταινία δήθεν αστεία και καλά… από τη στιγμή που υπάρχει ο ΕΝΑΣ ο τρισμέγιστος SANTIAGO SEGURA!?

  2. Eko-Tiger

    Prosoxi-prosoxi! Kathosprepei kyria, gyro sta 50, kykloforei me sizygo paramasxala kai krazei ta cinema pou tolmoun na bgaloun apo tis aithouses ton Borat prin simplirosei 2 ebdomades provolis! Pros apantes tamies, portierides kai ypeythinous kinimatigrafon pou kathontai konta stin eisodo, parakalo gia tin diki sas asfaleia oplistite me neropistola. I kyria peri ou o logos exei parei fotia! Aaaax re Borat ti mas ekanes Xristougenniatika!

  3. Σέξ+Πυρ

    Εγώ έφτασα μέχρι την είσοδο του Σινεμά μετά από έντονες πιέσεις της μαδάμ! Μέσα όμως δεν άντεξα να μπώ. Ήταν αδύνατον. Βλέποντας αυτή τη βλακόφατσα του Borat να με κοιτάει από το poster, πέρασαν μπροστά από τα μάτια μου όλες εκείνες οι σημαντικές ταινίες που έχω δει κατά καιρούς και απλά…δε μπόρεσα ρε γαμώτο!

  4. ονλυμπορατφανινδιγουερλντ

    ante re, ama den eisai kazakstanos den to psiliazesai.kai poios eipe pws o film einai kwmwdia parakalw?emeis to eidame sthn thleorash kai twra pia den biazoume zwa, den gamame tis aderfes mas, den xezoume sto dromo, den koimomaste me th gelada, kai bazoume tzamia sta para8yra.nothing can bring back the good ol days….

Σχολιάστε

